دانلود نرم افزار هک و مدیریت فایلها بین گوشی های اندروید BlueFTP v1.7
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 427
نویسنده : admin

BlueFTP v1.7 نام نرم افزارییست که با استفاده از آن می توانید به مدیریت فایل ها و کار با آنها در گوشی خودتان و دیگران در حافظه های داخلی و و هم در مموری کارت بپردازید. این نرم افزار قابلیت های زیادی دارد مانند مخفی کردن فایل ها، دیدن تصاویر بصورت اسلاید ، کپی و انتقال و پاک کردن فایل ها، کار با WiFi و Bluetooth و …. . همچنین گاهی اوقات برای پاک کردن یک فایل از روی گوشی به مشکل بر می خوریم و با پیام " این فایل محافظت شده است " مواجه می شویم که با این برنامه می توان فایل مورد نظر را انتخاب کرده و از گزینه Item attributes تیک گزینه Write Flag را فعال کرده و فایل محافظت شده  را پاک کرد.همچنین در صورتی که یک فایل مهم داشته باشید و بخواهید از طریق عادی پاک نشود می توانید از روش بالا تیک گزینه Write Flag را غیرفعال کنید. قالبیت hidden کردن و نمایش فایلهای مخفی از دیگر ویژگی های این برنامه است.







قابلیت هک و جاسوسی این برنامه امکان مدیریت فایل های گوشی دیگران از طریق بلوتوث را فراهم می کند یعنی شما می توانید وارد تب Bluetooth شده و  به یک دستگاه دیگر متصل شوید و فایل های آن دستگاه را برای خودتان کپی کنید و یا فایل خودتان را روی آن دستگاه کپی نمایید! برای انجام این کار لازم نیست هر دو گوشی برنامه بلو اف تی پی را روی گوشی خود داشته باشند. قابیلت دیگر برنامه به این صورت است که تصور کنید شما فایل یک برنامه نصبی (Jar) را روی گوشیتان دارید. حالا اگر از طریق بلوتوث معمولی گوشی این فایل را برای دوستتان بفرستید او فقط می تواند آن را نصب کند.


لینک دانلود






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: